• Roland Heitink
  • Roland Heitink
  • Roland Heitink

Brand door wasdroger in Heveadorp

HEVEADORP In een woning aan de Schefferlaan in Heveadorp heeft donderdagmiddag een brand gewoed in de badkamer. Daar stond een wasdroger in de brand. Iets na 15.00 uur ontdekte de bewoonster van het huis de brand. Ze heeft geprobeerd zelf de brand te blussen, maar dat mislukte. De gealarmeerde Doorwerthse brandweer was snel ter plaatse en heeft het vuur geblust. Ze hebben vervolgens de wasdroger buiten neergezet. De vrouw bleek rook te hebben ingeademd en is voor de zekerheid gecontroleerd in de ambulance. Ze hoefde niet mee naar het ziekenhuis. De woning heeft rookschade opgelopen.

Bron: Roland Heitink